torsdag 12. februar 2009

12. februar

De siste dagene har det ikke gått veldig raskt, mest på grunn av tung snø. Lars, som tidligere hevdet å ikke være i særlig god form, noe jeg tok med en klype salt i forrige blogginnlegg, insisterte på at jeg skulle legge vekk tvilen. Det har jeg gjort, og delvis derfor har det gått trått med fremrykningen. Jeg hater å skrive slik, men han ba meg gjøre det.

Dagen i dag har gitt langt flere kilometere enn foregående dager. Jeg tror det delvis skyldes at Lars begynner å komme inn i det. Bare så synd at han skal reise hjem i natt, fordi vi trolig ikke rekker Tyin før han skal på jobb til uka.

Vi kom til Tyin halv fem. Litt senere på kvelden kom faktisk Kjell Ivar, Stian og Fredrik snublende inn, noe som overrasket stort. De hadde ligget på Kjeldebu, sammen med Tonice og Arnt Helge. De to sistnevnte kom også kort tid etter.

Vi tok inn på 1222 etter å ha fått en god pris. Deretter ventet tre retters middag. Den var annerledes enn det vanlige. Sender bilde av menyen.

5 kommentarer:

  1. Har jo helt glemt å kommentere dette. Innlegget er preget av faktafeil og har ingen ting med virkeligheten å gjøre. I alle fall slik jeg husker det! Over et år siden nå, gnagsårene har begynt å gro, de psykiske sårene vil nok henge i betydelig lenger.

    SvarSlett
  2. Haha. Det spørs om det ikke er en annen, mer opplagt årsak til at du har latt være å kommentere det. Tipper du hadde kondisen, men ikke turde å være for lenge unna Oslo.

    Vi har fortsatt til gode å gå fra Finse til Tyin. Det vil si, jeg gikk jo i vinter, men vi skulle jo gå sammen. Regner med å få en invitasjon innen noen år. Du trenger vel litt tid på å komme i form. Hoho.

    SvarSlett
  3. "Vi kom til Tyin halv fem" Det går noen år mellom hver gang jeg kommenterer dette innlegget, men dette må da være en ordentlig faktafeil :)

    SvarSlett
  4. At vi kom frem halv fem? Mener du at det var senere? Mulig jeg tok et bilde eller tre rundt ankomsten, skal sjekke dem.

    SvarSlett
  5. Faen, for en idiot jeg er... Oppfattet ikke at det var Tyin som var galt. Fant forsåvidt et bilde som kunne indikere at halv fem var riktig, men Tyin er fortsatt latterlig feil. Det skulle selvfølgelig ha stått Finse. Tyin var vel en ønskedrøm.

    SvarSlett